Jag e en sån tjej som OFTA hamnar i mittne:/

Mmm...ja jag e en tjej som ofta hamnar i mitten:/
Och i bland e det lite jobbigt!
Asså tänck själva om två kompisar "bråkar".
Det e inte alltid det lättaste att va i mitten.
Den ena säger det och den andra säger det och vidare.
Och oftast får man inte säga nått till den andra!
Ååå fatta vad jobbigt det blir efter ett tag!
Detta har hänt mig många gånger!
För jag e ganska bara på att få folk på lite andra tanckar och förstår väldigt lätt hu andra täncker
elle ja det e vad jag tror i hela fall.
Ja något måste det ju va jag e bra på eftersom många pratar med mig
Och miss förstå mig inte!
Det en inte det att jag inte vill att någon ska komma till mig och prata!
För det känns lite skönt samtidigt att folk vågar prata med mig och litar på mig!
Så sluta inte med det,men det ebara det att det blir jobbigt ibland.
Men samtidigt så j*vla gött när man (inte ens nära min förkänst men känns lite så) tillslut rett ut det!
Men i blandd  blir det lite tungt som sagt var.

Men men,jag vet inte om det blir så mkt bloggande i morgon.
Jag har ju min fotboolls träning<33
Men sofia kanske bloggar vet ej.

Ha det alla söta+sofia xD
//Alexandra<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0