Ledsen för att jag inte bloggat.....

Men har haft en ganska jobbig vecka!!
Hmmm...vet ej vrf men min data cpar så min"snygga" bild jag gort om min vecka kan jag tyvärr inte ladda upp:(
Så här kommer min vecka på ett lite fulare sätt xD


Måndag:STUDIEDAG:D

Tisdag: Träning<33 (Plugga till prov)

Onsdag:PROV i so:/

Torsdag:Träning<33Och eng läxa:/

Fredag:Eng,spa,so läxa:/

Ja nått sånt där lördag och sändag får vi se vad som händer vet inte riktigt!
Men men,Jag ska försöka att orka gå in på bloggen och blogga mer på veckorna!!
Annars om jag nu inte orkar så lovar jag att blogga på helgerna!!!

Aja, idag får vi ju vänta en timma ungefär på bussen efter spanskan.
Trökigt skulle nog dom flästa säga men jag måste säja att vi har för det mästa väldigt kul!!
Att spela wii e la inte så trökigt!!
Och inte fotboll heller men tyvärr går det ju inte nu på grund av snön(aja går och går men inte lika kul)
Men i helafall så har det vart en bra dag i dag!!

Ha det bäst alla söta<33

//Alexandra<33

Ska käka kladkkaka nu mmmmmm....inte alls onytigt!!! Bara massa nyttigheter här xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0