Mysig kväll<333

Jag har inte gort så mkt i dag elle nja va ute iskogen ett teg och grilla korv(pappa m.m va ute och jaga så jag och mamma gick ut en stund)
Ja sen har jag liggat och slappat framför tvn typ hela dan xD
Haha....jag somna en stund när mamma hämta killarna;)
Aja sen i kväll så va vi hos farmor och farfar fast ja dom e inte hemma,dom e med jonte(min farbror) i typ
aa något land.
Han ska va med i VM i lerduveskytte.
Men ja ja i vilcket fall så va vi där för malin (jontes tjej) är ju där själv nu i ca två veckor.
Så ja hon hade lagat mat och så spela vi spel och titta på en halv film(robin hood tror ja),jag titta inte så mkt xD
Aja det va jätte mysigt och roligt!!
Men kommer kanske någon bild i morgon men inget jag lovar men jag ska blogga i vart fall!!

Ha det alla söta<33

                                                      //Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0