39:(

Helluwe sötisar<3
Själv e man inte så söt nu för här ligger man med 39 grader feber:(
Hostar,ont i halsen och i huvudet.
Kan ju dock inte lägga ut en bild på hur jag ser ut för då lär ni ju aldrig titta in här igen.
Men kan ju förklara lite.
Jag har inte borstat håret så det ser mer sjukt ut än vanligt.
Har en rosa underställ på mig som e så mjukt och skönt<3
Och ett bar svarta pyamas byxor xD
Snaisit va?
Så nu igger jag har med ett dun täcke ochkudde framför datan och e sjukt varm.
Men har jag inget täcke så fryser jag ju typ ihäl xD
Så pga att jag mår så här blev det ingen bloggning.
Men kände mig lite piggare nu en stund så snappa upp datorn och gorde ett inlägg.
Tyvärr blev det ingen skola i morgon vilcket betyder ingen ridning:(
Men men vi får hoppas jag blir frisk tills på fredag senast då sötaste julia har film kväll<3
Och så e det fotboll på söndag<3
Men men vill bara säga en sak till......
DEN SOM SMITTA MIG KAN JU KOMMA HIT SÅ ATT DEN KAN BLI SJUK IGEN xD
Ne men jag lovar det e inte så kul har i soffan!!
Skulle ju kunna sova här inatt så slipper jag gå hit på morgonen xD
Ne nu får ni ha det så bra så ska jag kolla runt lite på nätet<3

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0