4-4

Helluwe sötnosar<33
Vaknade vid 8 i dag av att telefonen ringde.
Gick ju upp och svara och då säger ´pappa  att jag ska vara klar om en halvtimme,för Hannes (min bror) spelade fotboll och vi skulle åka dit.
Varju tvungen att åka med för jag själv skulle ju spela match sen och dom han inte hem i mellen.
Så var bara att börja packa och göra i årdning sig.
Sen efter att hannes spela var det dags för mig att spela.
Vi mötte vänersborgs fk och det blev 4-4.
Stog första halvleken och då stog det 2-2 närvi gick av planen.
Sen gorde jag inget mål men hade värsta channsen men målvakten hade tur.
Jaja riktigt kul var det!!
Riktigt trött nu och ligger här i soffan och har inte ens orkat sätta på tv:en.
God mat blir det i kväll och godis time<3
Så mys kväll på G.
Jaja bloggar mer sen sötisar<33

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0