Flummisen här xD

Helluwe<33
Idag har vart värsta flumm dagen skrattat åt allt!!
Utom elins skämt.
Asså typ tomten köper grka sa hon och sen gap skratta hon!!
Nene inte riktigt så knäpp var jag men näst intill!!
Skratta typ hela dagen!!
När vi hade uppvärmning i dag så sprang jag och rebecca och knuffa på varandra och gap skratt m.m!!!
Vi framförallt jag var p riktigt flumm humör i dag!!
Men kul var det!!
Men ja annars händerinte mkt i dag:/
Lyssna p musik slappa möjligtvis någon läxa så ser nog min dag ut!!
Åtrigen är det just the way you are med bruno mars jag lyssnar på!!'

Men nu blir det att leta efter ntt roligt på datan så ses<33

//Alexandra<33

PS.HEHEHEHEEHEHEHEHEH XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0