Fnitter xD

Helluwe sötsaker<33
Kom hem för en liten stund sedan och så åt man en biskvi elle va det heter xD
Gött vare ivart fall;)
Asså e det bara här där jag är solen lyser eller lyser den hos er amatörer också?
Närå ni e inte amatörer bara för att jag e proffs.
Ne men back to life,lyser solen hos er?
Här är det gött och solen lyser<3
Fin fint tror jag ska ut en stund senare.
Men jag skrev ju att jag hoppades på en ny toppen dag.
Det har det vart hitills ivart fall.
I skolan så har det vart värsta skratt dagen.
När vi spela fotboll så gick sjuerna in med bollen och då så förvandlades fotbollsplanen till ett krigsfält;)
Ne men det var typ alla mot linnea,en av killarna i c stog på henne xD
Sen hade vi grymt kul inne också<3
Det enda som saknades var mer fotbolls spel och en viss persson xD
Hehe<33
Men ska titta runt på lite söta bloggar nu<33
Har du blogg?
Om du komenterar lovar jag och titta in och lämna en söt kommentar så du aldrig glömmer mitt besök ;)
Hehe<3

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0