Fotboll e farligt xD

Helluwe bitches<3
Hemma nu och här är det full fart.
4 små skitar hr som springer runt och leker ;)
Ne men ska snart packa fotbolls väskan och lite så.
Tog igentligen upp datan för att kolla tränings tiden igen xD
Men jag har så jävla ont i mitt ben!!
Vi spela fotboll i skolan i dag<33
Och då springer en kille i sjuan typ rakt på mig och "sparkar" på mitt smal ben.
Ja när vi endå pratar om skolan kan man ju berätta att vi hade badminton och prov på det i dag.
Och stud som man är(hehe inte bara läst det två gånger)fick man 14/14p.
Aplåd för moa ;)
Ne men får packa nu,åker ju typ vid fem pga bröderna tränar innan.
Så tror det blir ett god natt inlägg också men annars e det dåligt med bloggning.
Ni får ha det och klara er på fiias bloggning idag<3
Don´t die i be back tomorrow (om jag inte dör på eng provet) <33
Love to you bitches<33

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0