Gästbloggare

hej allihopa! som ni ser så är det då gästbloggning av mig , isabella!
tryck här för att komma till min awesome blogg! =)
iallafall så tänkte ja gästblogga ett litet kort inlägg.. ja känner varken sofia eller alexandra men båda två verkar vara super gulliga tjejer! så jag tycker verkligen ni ska fortsätta med det ni gör! nämnligen att läsa deras craazy blogg!
Lite grann om mej om ni nu skulle vilja veta det, som jag hoppas att ni såklart vill ;)
isabella är då mitt namn jag är född 1997 alltså är jag 14 år..jag driver en blogg om shopping , mode min vardag och miljoner olika tips! ja bor i underbara göteborg med min familj , dessvärre är min föräldrar skilda ;(
men jorden går ju inte under för det! jag älskar att sjunga vilket jag gör all the time :)
samtidigt som mina intressen för smink& hår är stora! som ni hör så handlar min blogg mycket om tips.
det var ungefär det jag hade på hjärnan..

Jag hoppas iallafall att du ska börja läsa min blogg och naturligtvis läsa sofia & alexandras superblogg!
puss och ha det så bra utan mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0