God natt typ<3

Helluwe sötnötar<33
Ska snart lägga ner datorn och krypa ner i sängen<3
Så det här blir sista inlägget för dagen.
Tror det blir ett morgon inlägg i morgon om jag hinner.
Men ja här får ni en väldigt rolig konversation(stavning)som jag och lisa typ hade förut.

Jag:hehe
Lisa:haha
Jag:hehe
Lisa.haha
Lite senare
Jag:mm
Lisa:aa
Jag:mm
Lisa:aa
Jag:Fy vad tråkigt jag har!!

Vist såg jag ut att ha kul!!
Ja men det var ju från två olicka tillfällen ;)
Men vi chatta faktiskt om lite annat också så ni inte tror vi e hel dumma i hhuvudet(te.x så chatta vi om grönsaker,bara jag och lisa som fattar men men)
Ja ja men god natt på er och dröm sött<33

//Alexandra<33


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/onsdag-dagens-blogg-4.html#comment

2011-03-30 @ 03:50:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0