Home and eat<3

Helluwee sötnosar<33
Kom hem nyss<3
Då tog man sig lite käk och satte sig vid datan<3
Today in school it was very funn^.^
Ne men det var riktigt kul<33
När vi hade svenska i 80 min så läste vår lärare i 60 min typ,sen så prata hon lite och vi öva på att säga nej.
Sen när man inte trode det kunde bli bättre säger hon jo jag ska ha er i idrott nästa vecka,
men jag tänckte vi kunde se på film på måndag på idrotten och sv och så kan ni ta med lite godis också.
Sen så på tis ska vi leka<3
Så blir bara en idrotts lektion vilcket e lite tråkigt beroende på vad vi ska göra.
Men film e mkt bättre,inte sant?
Hehe<3
Ja sen hände det massa kul saker på rasterna<3
Spela lite fotboll<3
Fick beröm av en kille i sjuan(Y) tummen upp för mig.
Elle min kompis hörde han säga "skit att dom har en sån grym målvakt(mee),kanske ska sattsa på målvakts kariär,hehe nott!!
Sattsar på ute spelare och ridning<3
Sen kan man hoppa in i mål nån gång då och då<33
Hehe ne men back to life<33
Blir typ bara ett eller två inlägg i dag så ni får stå ut utan mig today:(
Ne ni kommer dö:(
HÅLL UT!!
Men blir nog inte så mkt bloggande från fiia för hon är meed elsa om jag fattat det hela rätt.
God bye bitches<3

//Alexandra<33


Kommentarer
Postat av: karin

Hej! Nu är dagens blogg avslutad!

Gå in och kolla om just du vann.

Om inte bättre lycka nästa gång!

Kram!

2011-03-23 @ 17:36:42
URL: http://lifeofkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0