Huu,strässig dag!

Helluwe sötnosar<33
Idag har det vart mkt att göra!!
Först kolla jag på emma,blev ej så länge för då börja det snöa :o
Sen va det hem och slänga i sig mat,sedan åkte vi och hämta richard på ett kalas och åkte direkt till ett annat.
Sedan efter kalaset åkte jag med emma hem i ca 1 timme,sen bar det av mot bollhallen och innebandy med några från släkten och några andra.
Riktig kul dag med massor av skratt<3
Riktigt kul var det på kalaset och det kan jag tacka emma och cissi till,mina söta släktingar<33
Jaja men kom presis innanför dörren och slagit mig ner i soffan.
Hu skönt att ta det lite lungt.
Blir ju inte sämre av att sötaste lisa e inne på msn<33
Så här sitter vi och chattar och försöker hitta på lite smeknamn vi ska andvända när vi chattar och så<33
Kul kul men ni får klara er så länge så ska jag chatta lite med lisa<33

//ALexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0