Kameljont<3

Helluwe sötsaker<33
Va jätte kul i skolan i dag<3
Massor med fotbolls spelade,hehe fälde en kille i 8an;)
Lite kul faktiskt för han brukar ta våra bollar.
Hehe,men det var grymt kul på spanskan också.
Jag sa nått till en kille och hanns kommpis bara stud,och då blev jag ju röd i ansiktet(heja mig,inte)och då säger anna sötnosen,nu blev alexandra röd,och han som sa stud bara haha,och han jag sa det till bara åå vad coolt,och så kommer issa där och bara kameljont.
En av många roliga saker som hände i dag på spanskan.
Våran grupp e bäst!!
Hehe,ne men kul för er att läsa om det xD
Men nu sitter man här och chattar med sötisen fiia<33
Men blir mer bloggande sen<3
Hare sötsaker<33

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0