Känner mig ensam!!

Helluwe sötnosar<33
Känner mig riktigt ensam just nu!!
Ingen rolig inne på msn elle nått så inget att göra.
Vist cosmos och katterna e ju hemma men dom ligger och sover nån stanns.
Så ligger här i soffan och somnar snart(åtminstonde om det inte händer nått snart!!).
Och när man bara ligger här och lyssnar på musik och tittar på bloggar så får man all tid man kan behöva för att tänka,och det finns mkt att tänka på i mitt liv just nu!!
Dock inget jag vill skriva här men tankarna går åt flera olicka håll just nu!!
Kanske ska ta och skriva upp allt som kommer upp i huvudet,offc inte spara det sen för då kommer bröderna elle nån hitta det och då går det åt skogen.
Men det e ett "tips" jag kan ge er att när ni har mkt att täncka på skriv ner det,jag gör det på datorn men det går för hand också!!
Men har man nyfikna bröder/systrar som jag så bör man radera/slänga det om man inte vill att dom ska veta.
Men men ska skriva nu och chatta med lisa som nyss logga in<33

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0