Lyckat!!

Helluwe sötnosar<33
Asså jag är bara för lyckad!!
Ja jag och min bror baka ju som jag sa förut!
Det blev choklad muffins för er som undrar.
Men i alla fall så när smeten var klar och s stälde vi in dom i ugnen och så satte jag mig vid datorn en stun.
Så glömmer jag offc bort muffinsarna som bara skulle va inne i 10 min.
Så nu har vi lite brända muffins här i köket.
Men dom blev inte så brända så det ska nog gå och äta ändå,men det får bli lite senare.
Jaja inte mitt fel att jag e så proffsig!!
Lite orättvist att jag är så proffsig och alla andra så amatör mässiga ;)
Ne jag skoja bara!!
Men ni måste erkäna att jag är väldikt proffsig?!!!

//Alexandra<33


Kommentarer
Postat av: Moniaa♥

Aexandra... Alexandra...Alexandra.... Proffsig?? ja det har du altid vart! ;) ahahah! Har några bra minnen av det när du va proffsig! ♥



Dom bästa minnen försvinenr ALDRIG!♥



Puss på er!Sakran er puuss! //DenSnygga!♥

2011-04-03 @ 16:46:40
URL: http://monikalewczuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0