Mår inte så bra:(

Helluwe sötnosar<33
Sitter/ligger här i soffan och mår ju sådär då.
Hosatr lite har ont i huvudet och fryser men när jag har täcke på mig så blir jag as varmt,så jag tror jag e på väg att bli sjuk/eller är sjuk:(
Har inte tatt tempern eller så men blir nog så sedan.
Resten av familjen e och spelar innebandy.
Kunde tyärr inte va med idag,men jag e tveksam att jag hade vart med ändå för jag har tränat typ hela veckan så skulle nog inte orkat ändå.
Men får hoppas på att det blir skola i morgon.
Sov faktiskt mitt på dagen idag,tihi.
Men ja nu ska jag försöka hålla mig vaken så jag kan sova inatt.
Och så vill mn ju inte missa solsidan heller<33
Jaja ska kolla in lite på stallet.se nu.

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0