Min dator e knäpp!!

Helluwe sötnosar<33

Vet att jag inte blogga i går men det beror på min dator!!

Min mus e helt knäpp,den vägrar att fungera men ibland går det,dock inte i dag eller igår.

Så nu e jag på pappas dator!!

Idag händer inte så mkt elle ska nog åka och shoppa lite senare,tummen upp för det behöver helt klart nya byxor!!

Men det blir ingen innebandy i dag:/

För det är någon pingis grej i bollhallen,där lisa föresten ska spela i dag.

Lycka till Lisa<3

Men vet ni vad jag komm på?

Att nu när jag e på pappas dator kan jag ladda upp bilder:)

Men bara dom jag försökt med förut,för jag får inte ladda över mina bilder på pappas dator.

Så här har ni en bild på min kanin(har inte försökt ladda över bilder på dom andra kaninerna)<3


sorry för suddig bild men min mobil kamera suger!!

Bloggar mer sen<33

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0