Mys kväll<33

Helluwe sötnosar<33
Familjen åkte nyss.
Ska ju va ensam i kväll :/
Men täncker göra det bästa av läget!!
Och mysa och slappa!!
Om en liten stunde så hoppar jag in i duchen för att ducha varmt och skönt.
Alltid skönt att frächa till sig,inte sannt??
Och sen blir det lite chips och sådana onytigheter och mys framför tven och datorn<3
Fiia har ju kommit hem nu så blir nog endel chattande med den sötisen i kväll skulle jag tro!!
Ja,kvällen blir nog inte så tråkig trots att jag är ensam ännu en gång denna veckan,vart ensam en hel vecka medans jag var sjuk ju:(
Och inte blev det att titta på någon fotboll heller i morgon för den var inställd :(
Ne nu ska jag chatta med sötnosen fiia och sedan blir det att ducha<3
Blir mer bloggande sen!

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0