Promenad<3

Helluwe sötnosar<33
Vart i skolan i dag första gången på länge!!
Riktigt skönt!!
Hade glömt bort hur mkt man kan skratta med alla goa klasskamrater<33
Blev dock knappt någon fotboll i dag :(
Men som tur var kunde jag va med på gympan<33
Vi spela badminton kul,kul jag och julia var värsta flumma xD
Thihi:)
Men blir ingen fotbolls träning i dag det orkar jag inte med.
Men ska ut och ta en promenad<3
Lite blåsigt ute:(
Men det får gå om jag bara skiter i att träna och inte rör på mig blir det knappas bättre??
Så ska nog ta och gå ut innan det blir mörkt.
Så ni får klara er utan mig så länge då så drar jag ut;)

//Alexandra:D


Kommentarer
Postat av: emma

Lan du inte få Sofia att blogga lite ?

2011-03-21 @ 17:13:55
URL: http://sjostromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0