Tröttis!

Helluwe sötnosar<33
Gick nyss in i mitt rum och la mig i sängen med datorn.
Hargort mig redo för att sova men ska offc inte sova nu.
Men nu kan jag ligga vid datorn tills jag ska sova och slipper gå någonstanns.
Ne,men jag ligger i vart fall här och gosar med tussi sötisen.
Chattar med emma och ska kolla lite bloggar<3
Jopp men annars har jag trök och e lite trött.
Myste med familjen framför tv:en med en regält stor skål godis<3
Gött<3
Jopp men ska fortsätta kolla runt på bloggar nu.

//Alexandra<33

Ps.för er som undrar var kladkakan riktigt god,men det såg nog inte så roligt ut som jag tänckt mig med en kameleont som äter kladkaka,för inte var det någon som skratta åt mig inte.

Ps2.Vet ej vrf fiia inte bloggar,it´s a mystiry(snisig stavning och engelska i knowe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0