Tuffi<33

Helluwe sötnosar<33
Var ute och gick i cirkus 30 min,dukitg jag e ^.^
Tog med cosmosen också<33
Men nu sitter jag här ch chattar med sötnosen lisa(asil^.^)och lyssnar på ulrik munther<33
Sen så ligger tuffingen tuffi här och myser också<33
Love to she<33
Så söt,sötaste någonsin.
Och så e hon näst gsigast,för måste med ge att tussi e gosigare xD
Haha kul för er att läsa om mina katter xD
Kanske ska skriva om kaninerna och hönerna också ;)
Ne men har inget att skriva om som ni kanske ser xD
Vet inte om det e drf fiia inte bloggar men ska tjöta på henne så hon får rumpan till stolen framför datorn klickar in på blogg.se loggar in på sötaste bloggen ever och skriver "Hej jag är halvt död"Åtminstånde xD
Nä nu va jag lite skämt sam men ska tjöta på henne jag lovar ^.^

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0